Lattice in 3ds max
* The Lattice modifier converts the
segments or edges of a shape or object into cylindrical struts with optional
joint polyhedral at the vertices. Use this either to create render able
structural geometry based on the mesh topology, or as an alternate method to
achieve a rendered wireframe effect.
рдЬाрд▓ीрджाрд░ рд╕ंрд╢ोрдзрдХ рдПрдХ рдЖрдХृрддि рдпा рд╡рд╕्рддु рдХे рдЦंрдбों рдпा рдХिрдиाрд░ों рдХो рд╕िрд▓ेंрдб्рд░िрдХрд▓ рд╕्рдЯ्рд░рдЯ्рд╕ рдоें рд░ूрдкांрддрд░िрдд рдХрд░рддा рд╣ै, рдЬो рдХि рд╡ैрдХрд▓्рдкिрдХ рд╕ंрдпुрдХ्рдд рдкॉрд▓ीрд╣ेрдб्рд░ा рдкрд░ рд╣ोрддा рд╣ै। рдоेрд╖ рдЯोрдкोрд▓ॉрдЬी рдХे рдЖрдзाрд░ рдкрд░ рд░ेंрдбрд░ рдХрд░рдиे рдпोрдЧ्рдп рд╕ंрд░рдЪрдиाрдд्рдордХ рдЬ्рдпाрдоिрддि рдмрдиाрдиे рдХे рд▓िрдП рдЗрд╕рдХा рдЙрдкрдпोрдЧ рдХрд░ें, рдпा рдк्рд░рджाрди рдХिрдП рдЧрдП рд╡ाрдпрд░рдл्рд░ेрдо рдк्рд░рднाрд╡ рдХो рдк्рд░ाрдк्рдд рдХрд░рдиे рдХे рд▓िрдП рдПрдХ рд╡ैрдХрд▓्рдкिрдХ рд╡िрдзि рдХे рд░ूрдк рдоें।
No comments:
Post a Comment